Reclamatii Japeto

Sesizări și reclamații

Este foarte important pentru noi să oferim clienţilor Japeto posibilitatea de a comunica rapid și ușor. 

Ne cerem scuze pentru orice nemulțumire apărută în relația cu noi, iar semnalarea acestora ne oferă oportunitatea remedierii oricăror probleme și îmbunătățirea serviciilor oferite.

Este uşor să ne contactaţi. Puteţi folosi oricare din modalitățile de mai jos:

  • deschide un ticket nou
  • personal, la punctul nostru de lucru sau sediu social;
  • în scris: str. Neagoe Basarab 36, sat Drajna de Sus, comuna Drajna, Prahova, CP 107194;
  • prin telefon: 0734 954 336;
  • pe site-ul Japeto: www.japeto.ro

Ce ar trebui să luaţi în considerare?

Pentru a rezolva rapid sesizarea primită, vă rugăm să ne transmiteţi:

  • Datele dumneavoastră de contact: numele complet, nr. factură, serie șasiu şi numărul de telefon;
  • Descrierea nemulţumirii dumneavoastră; informaţiile relevante inclusiv detalii privind, produsul/serviciul la care faceti referire, numele celor cu care aţi discutat etc.;
  • Copii ale documentelor pe care le consideraţi relevante pentru cazul dumneavoastră, şi care nu vor fi returnate. Păstraţi intotdeauna originalele.

Reclamaţiile, sesizările ale căror iniţiatori nu pot fi identificaţi sau a căror exprimare este considerată inadecvată nu vor fi luate in considerare, fiind clasate.

  • Sincronizarea fiind importantă, vă rugăm să ne comunicaţi cât mai curând posibil nemulţumirea dumneavoastră pentru a fi in măsură să reducem timpul de reconstituire a evenimentului.
  • Reclamaţiile pot fi depuse şi de o tertă parte care acţionează în numele dumneavoastră - un reprezentant legal, cu condiţia ca persoana respectivă să aibă împuternicire (procură).

Ce se întâmplă după depunerea unei sesizări?

1. Începe procesul de rezolvare

- înregistraţi sesizarea dumneavoastră și veţi primi un număr de înregistrare.

2. Vom investiga şi vom:

- trata reclamațiile confidenţial, în conformitate cu legislaţia;

- trata fiecare problemă cu integritate şi respect;

- investiga problema temeinic şi obiectiv;

- lua la cunoştinţă când facem o greşeală şi vom implementa cât mai repede măsurile necesare pentru remedierea acesteia.

3. Vom reveni către dumneavoastră:

- cu răspunsul care va conţine rezultatul investigatiei, poziţia oficială a firmei, motivarea acesteia şi acţiunile care urmează să fie luate;

- în cazul în care respingem o cerere sau solicitare, refuzul va fi justificat.

Avem ca obiectiv să răspundem în cel mai scurt timp tuturor clienţilor noştri. Cu toate acestea, dacă o reclamaţie este foarte complexă, poate fi necesar să extindem termenul de analiză. În acest caz, vă vom informa.

În orice moment, vom comunica cu dumneavoastră într-un mod usor de înţeles, clar şi respectuos.

Pentru informaţii complete referitoare la procesul de administrare a reclamaţiilor, vă rugăm consultaţi informaţiile de mai jos:

Procesul de administrare a reclamațiilor